Thursday, January 13, 2011

18 tahun.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah hari ini genap umur ku 18 tahun. Alhamdulillah aku diberikan kesempatan selama 18 tahun untuk bernafas di bumi yang fana ini. Selama 18 tahun juga aku diberi kesempatan untuk merasa pahit manis di atas bumi yang bakal singgahi. Terima kasih Ya Allah.

Semoga ia menjadi ingatan untuk aku supaya memperbanyakkan lagi amal untuk dibawa ke akhirat. Pecutan amal aku harus laju kerana masa yang ada sudah semakin suntuk.

Disini, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang mengucapkan selamat hari lahir kepada aku. Aku sayang kalian :) 

Oh, aku terjumpa kata-kata ini dan berniat untuk berkongsi bersama anda. Semoga menjadi peringatan kepada aku dan kalian.



"Orang yang benar-benar rugi menurut neraca Islam di akhirat ialah orang-orang yang rugi & tidak berjaya menyelamatkan dirinya dari seksaan neraka sekalipun mereka dapat merangkul dunia seluruhnya!"

No comments:

Post a Comment