Monday, January 3, 2011

Duaribusebelas.

Selamat tinggal 2010, selamat datang 2011.

Assalamualaikum. Alhamdulillah, kita sudah berada di tahun 2011. Kita masih lagi diberikan kesempatan untuk berada di tahun baru. Kita masih lagi diberikan peluang untuk meneroka dunia yang kita sendiri tidak pasti dimana penghujungnya. Tahun 2010 sudah ditinnggalkan. Awak membuat saya menangis dan tertawa. Awak memberi saya kenangan yang tidak akan saya lupa, awak mengajar saya banyak hal tentang kehidupan, sekarang saatnya untuk bergerak sedepa kehadapan. 2010 adalah tahun yang mengagumkan, tetapi saya tahu 2011 akan jauh lebih baik ;)

Insya-Allah, AMIN. 

"Beri hati mu hanya untuk Allah, pasti Allah temukan pada mu pemilik yang terbaik. Hamparkan masa mu seluasnya hanya untuk Allah, pasti Allah aturkan kehidupan mu dengan baik."


Akhir sekali, selamat tahun baru kawan-kawan. Semoga tahun 2011 lebih banyak kebaikan yang dilakukan.

No comments:

Post a Comment